Monday, 14 June 2010

pentomin : final :

walaweyh , dah lama aku tak updated blog kankankan ? banyak benda aku nak cerita ouh :) . okay , fistly pasal FINAL pentomin . dah lama dah : 12 mei 2010 :  dah sampai final ? aku tak percaya ouhh masa tu -,-" . kitaorang dah berlatih matimatian la untuk pentomin uh . pastu tiba je final , Ya Allah , bestnya diaorang punya !!! macam mana ni ? -.- . *semoga kitaorang bole buad yang terbaik :) .  pastu , sampai turn kitaorang : last sekali : bapak ahh , berdebar gilerr siott . aku pun , rilekss sudaaa . pastu selamba je aku berlakon , lantaklah orang nak kata apa .  and then tamat la persembahan kitaorang . beberapa puluh minit kemudian , dapat keputusan . tempat ke KETIGA , wth !!! sedih gilerr , pastu kitaorang blahh la . tibatiba cikgu datang kat kitaorang , and then cikgu cakap : actually kitaorang dapat number ONE , tapi kat markah juri laaa -.-" . tapi markah juri awam la yang menyebabkan kitaorang dapat number THREE !! sedihnya T.T . takpetakpe , janji dapat pengalaman berlakon , kankan ?  :D