Monday, 21 June 2010

pergi tak kembali :'(

aku selalu menatap mata kau . kita bertentang mata , kan sayang ? hahhh , sungguh indah saat itu . tetapi sejak akhirakhir ni , aku rasa sayang gilerr dekat kau . kau selalu hiburkan hati aku dgn telatah budakbudak dan muka kau yang comel tu sayang :) . kau selalu panggil aku , pastu kita main samasama . aku rindu saat tu sayang sehinggalah semalam , pukul 4 , 5 pagi aku tak bole tidur sebab mata kiri aku tak berhenti bergerak . aku risau sgtsgt , mungkinkah akan ada sesuatu yang berlaku ? aku takut nak tidur . tapi , lamalama mata aku makin layu lalu terlelap . pukul 9.50 pagi , tibatiba ibu mmbuka pintu lalu menjerit : adik , adik ! dia dah takde , kena langgar . Ya Allah , berderau darah aku . aku rasa jantung aku macam dah berhenti . aku bergegas lari ke luar rumah . aku nampak mayat dia terbujur kaku , tidak bernyawa dan tidak bernafas . Ya Allah Ya Tuhankuu~ aku diam , tak sepatah kata pun terucap dari bibirku . aku terduduk di hadapan mayatnya . tanpa aku sedari , airmata aku jatuh setitik demi setitik dan berlanjutan . sayang , kini kau pergi selamanya meninggalkan aku , ibu dan semua orang . suaramu , telatahmu , gelagatmu takkan ku lupa . kau masih kecil . tetapi , aku redha :'( . aku akan selalu ingat kau .
Al - Fatihah buatmu , Contot <3