Wednesday, 14 July 2010

name tag . key chain penyu . pen .

selain kehilangan ipod <333 , aku juga kehilangan name tag aku yang tertulis [Pengawas Pusat Sumber Nor Ismah] . uwahhhh , b**i betul laa . hilang masa hari khamis , hari kakak bertugas : 8 . 7 . 2010 . masa tu , ada lagi terlekat kat tudung aku tau . pastu balikbalik je rumah , mak aihhh !! name tag akuuu !!! mana pergi nie ? aku redha je name tag aku hilang ouhh . pastu hari isnin , key chain penyu aku yang comelcomel , along bagi hilang jugakkk !! masa hari sabtu *seminar* dah tertanggal dah dari pencilcase aku , tapi tertanggal dalam beg laa . so , okay lagi . pastu hari isnin nak pergi sekolah aku pasang balik . then , dah balik sampai rumah , key chainn akuuu !!! mana kau pergi pulakk ? aku rasa dia merajuk laa sebab aku dah dapat key chain baru dari charlene *made in phillipines* :'( . pen pulak , hari selasa hilang dia , 13 . 7 . 2010 . ada lagi masa pagi , masukmasuk je bengkel *last period* mana pen hitam aku ni ?! mesti budak lelaki curi nie . taik ! huaaa , dalam masa beberapa hari je , empat barang aku dah hilang . sedih betul laahh , *apalah nasib aku* .