Thursday, 16 September 2010

syawal sudah tiba .


kebiasaannya selepas takbir raya , aku sekeluarga akan pulang ke kampung . tapi pada tahun ini , balik pagi raya pulakk :( . haihh , takpeee . baju raya tak lengkap lagi tahun ni weyhh . pagi raya bertolak balik Melaka . raya raya . then ptg balik Johor . aku dah tau , mesti kat johor sedikit best . hrmm . macam macam aku buat , tapi tak best mcm raya tiga tahun lalu . dah tiga tahun takde baju raya . ibu sibuk jahit baju raya orang lain :( . hrmm . and raya tahun ni , aku takde gambar raya . accept gambar raya yang aku tangkap , gambar aku mcm biasa . but , aku ada ambil sedikit gambar hari raya daripada makcikk aku . dan , inilah dia gambar saudara mara , sepupu sepapat aku belah ibu di Johor :)


grandparents :)

                          

auntie's :)


saudara mara and sepupu sepapat lelaki :)



aktiviti pagi raya :)



from left : afiq , mamat and shafiq :)



from left : danish , haziq , ashraf , ajim and shauqi :)



saudara mara and sepupu sepapat perempuan :)

p/s : saya dan family tiada dalam gambar kerana beraya di Melaka :)
sumber : Rohainon bt Misman .