Sunday, 5 September 2010

Syawal .

syawal . yeahh , bulan islam .*ayat sama -.- . biasanya orang akan , YEAAA !! RAYAA !! . tapi aku , ALAAA , RAYAA ? -.- . hrmm , aku taknakk raya cepat cepat ni . aku takuttt . takut bukan sebab apa . tapi takut sebab PMR dah nk dekat doee . hampirr gilaaa :( . then , baju raya aku langsung tak beli lagii . baju kurung tak jahit lagi -,- . adoyyyy . hrmmm , and aku ada plan sebelum ni . raya aku nak bawak ipod aku . tapi , dah hlgg :( . aku ingat nk beli baru . tapi takde fuluss lahh babe . lagilaahh aku taknak raya cepat cepat :'( . hrmmm , tapi nk buat macam mana , terima jelahhh . tahun ni aku raya melaka duluu , aku harap best raya tahun ni . sebab aku dah berazam nk jd seorang yg peramah gilaaa . *doakan aku brjaya jd seorang yg peramah mcm kat sekolah* . okaylahhh , aku nak ucapkann . SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI , MAAF ZAHIR DAN BATINN . maafkan segala salah silap yang pernah aku buat selama ni , okay ? ;) . KOSONG KOSONG 0_o . :P