Thursday, 14 October 2010

PMR was end .

yeahh . dah berapa hari PMR habis . best gila kott . ehm , lepas PMR , last tuesday , i went to McD 18 . dengan member lahh . makan makan , macam biasa biasa je . then , esoknya tak datang sekolah sebab ada paper Arab and Tamil (tak ambil bahagian :P) . duduk la rumah membuta . tapi kan , tak boleh nak online . comp rosak -.- . boring gila tahap lembu . esoknya pergi sekolah sebab nak pulangkan buku teks . then esoknya lagi , iaitu hari ni , aku tak dtg . duduk rumah besarkan badan , HAHA :D . esok , pergi sekolah balik . sebab ada kerja dekat bilik spbt . petang pulakk ada jamuan PSS babe ! mesti best . tak sabar aku nak pakai baju baru yang ibu jahit . mesti lawa :) . ehmm , anyway . aku mesti akan rindukan classmates aku :'( . life must go on , right ? tak semestinya aku stay je kat sini , kan ? i love you , all of you . bila dah blahh tu , jangan lupa aku tau tau :D .