Thursday, 4 November 2010

Barbecue

hye , what a great day today ! so syiokk . izzati aziz ada buat barbecue dekat rumah dia . dia ajak bff dia , awww best sangat ehm , actually mula mula nak pergi tu aku marah jugak doe pasal hari nie . yelaa , mula mula cakap lain , pastu cakap lain . aku dah mula menyirap dah masa tu . boleh tahan gak doe korang . *ayat aku tue :P . mula mula ckp , tumpang aku . pastu , aku okay lahh . then tiba tiba text aku cakap jalan kaki , WTF ! last last , aku nak adil . korang jalan kaki , aku pun jalan kaki laaa . tengok tengok , korang naik kereta . weyhh , bengang gila aku . jalan punya jalan , tiba tiba ada kereta berhenti tepi jalan , korang rupanya [zaty hashim and myra] . aku pun dah terpinga pinga , muat ke nie ? [kereta iswara] . yelaa , masa tu ada aku , nadh dengan azmira kott . azmira dengan nadh dah naik , tinggal aku jee . eh , aku nak duduk mana ? takkan depan kot ? ada adik dia laa , dahlahh adik dia lelaki . then bapak myra cakap , takpe . naik jee , adik duduk atas pangku kakak tu . lagilaaa -.-" patutnya myra laa yg duduk dengan adik dia tu .

dekat rumah izzati aziz , sampai sampai jee dah bau dahh barbecue dia . yummy , tak sabar . HAHA XD .  pastu , makan makan . tolong dia kipas kipas barbecue tu . bla blaa , jalan jalan and segalanya lahh . yang tak boleh tahannya tu , boleh pulakk diaorang bantai buat aku gelak guling guling tau tak ? orang putih cakap : LAUGH OUT LOUD . gila lahh , memang aku berguling . then , gelak punya gelakk tak tahan nak terkencing . bolehh pulakk nadh sibuk sibuk nak masuk toilet dulu . grrr , geram gilaa aku . dia dah keluar . aku masuk , boleh pulakk dia bantai tinggal phone dalam tu . HAHA , memang aku pedajal laa phone kau :P . ngeee~

masuk maghrib . pastu ramai ramai naik bilik izzati . ambik wudhuk , pastu solat laa . boleh pulakk , time aku solat , mia bantai buat lawakk . memang aku gelakk laa masa tengah al-fatihah tak silap aku . siott jee , pastu aku tak solat lg , sebab diaorang non-stop buat lawak . sampai nak dekat pukul 8 , nak habis waktu dah . aku gelakk lagi , then diaorang semua [seramai 8 orang] keluar daripada bilik izzati taknak kacau aku solat . pastu , aku pun solat dengan penuh khusyuk . tengah baca surah nie , tiba tiba TUPP ! lampu padam , si izzati aziz tutup . siot gilaa ! solat lahh aku dalam gelap dengan rasa cuakk gilaa . nak jee aku menyumpahh . geram !

aku dah habis solat . sorang demi sorang balikk rumah , last last tinggal aku dengan nadh , azmira , izzati , mia , anis and fatin . aku macam dah kena rogol dengan izzati -_____-" . then , kitaorang snap pict laa . apa lagi . perghhh , gambar lawa lawa lahh babe , aku suka gila  . *izzati , upload cepat cepat :P . pastu , dah puas tangkap gambar . kitaorang pun balikk , siap tapau makanan bawak balik lagi XD . HAHA , pastu aku cakap dekat izzati aziz : Zati , XOXO ! pastu XOXO laaa . biar dia buat dekat semua orang . *awas , kalau anda bergerak lebih lebih dikhuatiri tercium dekat tempat yang salah , ngeee~

balikk , mak nadh ambik . ouhh , thankss :D . pastu balikk , mak aku tak balik lagi dari rakaman Rintihan Kasih . pastu , aku online . tiba tiba mak aku balikk . mak aku cakap : adik , kau nak tau rakaman apa sebenarnya ? aku cakaplah : apa ? . rakaman bang bang boom . perghhh ! siot gilaa . geram kott , mak aku dapat pergi . yelaa , acik ummi cakap budak budak tak bole pergi -,- .  takpelahhh , lagipun aku malas dah nak famous nie , cukuplah yang BATU SEREMBAN tu , HAHA X) . *ayat nak bajet .

panjang aku tulis , penat gilaa -.-! . okay lahh sayang sayang saya semua  , nanti ada masa saya buat entry baru lagi , okay ? :))

thankss to : NUR IZZATI ABDUL AZIZ :)) , mak IZZATI :) , mak NADH :P and bapak MYRA :D . dekat best friend saya jugakk , saya sayang korang sangat  .

xoxo , byeee .