Sunday, 21 November 2010

Cerita tertinggal .

eh ehh , tengah dok sibuk urus Facebook . teringat pulakk , aku tak tuliss lagi pasal aku gerak Penang seminggu lepass , HAHA ==" apalah aku nie . ehmm , okayy . seminggu lepas , pada hari Sabtu , 13 . 11 . 2010 . aku gerak penang pada pukul 9 tak silapp aku . bukan nak berhibur laa , nak ambik abang long saya yang dah habis belajar di UiTM Bukit Mertajam , penang :) . sampai kat rumah sewa along dekat penang tue dah kul 2 lebih laa aku rasa . semua excited jumpa along , *padahal semua membuta dekat belakang . HAHA .  masa tu dekat parking jea . then along pelawa naik rumah dia tue tidur kat bilik tetamu . dalam hati aku , ishhh . taknakk laa , semua lelaki kott -.- . thenn , ayah cakap . jomlahh tidur hotell , then semua pun okayy . cari cari hotell . dapatlah gak menginap kat hotell *aku duduk hotell tak mcm hotell yang korang duduk , hotell mahal -,- .

Adamson Inn . itulahh nama hotell tue , janggal gila nginap kat hotell . yelaa , first time . tp kat situ , ibu , ayah and adik beradik perempuan je yang nginap . along dengan angah stay rumah sewa along . then , aku pun suka laa tidur hotell , gampang sejuk . aku bantai laa pasang aircond 16 darjah celcius . HAHA . thenn , esoknyaa tinggalkan hotell gerak pergi naik ferry pulakk . nie pun first time jugakk . ngeee . pastu dah naik ferry , gerak gi pekena Nasi Kandar . weee~ biar banyak gilaa nasi dia . nasib aku tengah lapar gila . memang pelahap laa .

dah makan , g gerai gerai cenderahati . beli laa Key Chain , macam biasa laa -,- . beli beli , sekali masa dah naik van balikk , ehh . aku baru perasan , Key Chain tuee takde sign penang . arghhhh , geram aku . nyesall tak sibuk sibuk pilih sekali ==' . dah habis shopping cenderahati , pergi pantai pulakkk . wee , bestt gilaaa . HAHA , memang bestt laaa . sebab , dengan adik beradik akuu :D . dah mandi , berpasir . pergi singgah masjid terapung *tak salah aku , tukar baju , mandi mandi :) . lepas tuee , gerakk balikk Shah Alam . ontheway balik Shah Alam tue , singgah sungai perakk jap . beli buah banyak banyakkk , sedap gilaa kott . nyum nyum , AHAHH :D

heee , walaupun semua benda tue buat dalam satu hari . tapi tetap best . best sangat sangat .
 mereka selalu di sini , di hati saya  .
 . i love my FAMILY .
:)