Saturday, 27 November 2010

saya-bandar as known as i-city :P

hello hello . okayy , kali nie . aku nak cer pasal aku pergi i-city dengan sepupu aku . ouhh , fyi , nie second time aku pergi i-city . first time masa i-city mula mula bukak dulu . masuk pun free . okay , masa hari sabtu last week pada tarikh : 20 . 11 . 2010 . makcikk aku datang rumahh , makcikk aku yang nie memang sering datang laa kann . setiap kali diaorang datang , aku excited kott . memang excitedd gila lahh . ehmm , diaorang datang pasal nak buat baju tak silapp aku . first plan , diaorang nak balik hari . but , malam tue . kitaorang pergi i-city , yelaa . mak and akak aku pun tak pergi sana lagi . so , pukul 8 lebih kitaorang gerakk . naik van ramai ramai , best kott .

then , sampai jee dekat i-city . mak aku and makcikk aku excited gilaa kott . woahh , aku tengok ibu excited . aku pun rasa nak ikut excited sekali . ngeee :P . banyak gilaa kot snap pict , beratus gak laaa . tapi aku pergi sana , panasss jee kott . yelahh , semua dok pegang SLR jee . kalau aku ada SLR pun mesti smart gila kott semua pict :D , ouhh . then , dah penat berjalan semua . pergi lepakk mamak japp , makan dalam aircond kott , bapakk sejukk ==" .

dekat mamak , bolehh pulakk mamak yang waiter niee dok pi ajuk aku . aku order ROTI CANAI PLANTA GULA , dia pi bantai gelakkk . maaangaihh ! aku rilekss jelaa kan . then order air , aku last sekali yang order . ibu aku cakap laaa , ismahh cepat orderr . bolehh mamak tue bantai lagi ajuk nama aku : ASMAHHH , CEPATT ASMAHH . perghhh , damn shitt sungguhh -.-" . then , dah habis makan semua . balikk laa rumahh balikkk . nak dekat pukul satu pagi kottt . apa apa pun , aku memang enjoy gilaa :D .


saya . lala . kakak . ibu . meknon . kak iqa . and aliaa .


rohainon's family :D