Friday, 19 November 2010

problemm . yeaa holiday !

hye ! ehmm , aku dah lama nak update blog . tapi aku ada masalah besar laaa . computer aku rosak . wehh , bengang lahh aku . ishh , tanpa computer , school holiday aku nie takde makna tauu :( . aku update nie pun , pakai laptop abang long aku yang baru balik dari penang hari tue .

ehh , school holiday . aku benci kau , tapi aku suka kau . kenapa aku benci ? sebab , aku tak dapat jumpa kawan kawan aku lagi . hurmm , takpelahhh . nanti bila bila free , kita hang out sama sama tau :D . dan sebab aku suka school holiday pulakkk , sebab aku dapat tidur melebihi had masa ! wahh , best kottt :) . tapi kesian kakak , SPM dia bakal tiba beberapa hari lagi , dia belum cuti lagi tau . heee , GOOD LUCK kakak :) . buat baik baik tau and dapatkan straight a's :) .

haaa , ada lagi satu ceritaa . ahad niee , aku , abang long aku , his girfriend , adik aku and member member aku nak pergi bukit cerakahh ! weee , mesti bestt . wehh , bukannya aku tak pernah pergi bukit cerakahh laa ! tapi nie pergi ramai ramai , mestilahh bestt :D