Friday, 3 December 2010

5 a.m.

okayyy , sekarang bukanlahhh pukul 5 pagi pun . but , aku sure dan jamin . aku pasti akan post entry nie pada pukul 5 pagi kejap lagi . okayy , actually . macam nie . hari niee , my aunt datang lagi . yeahhh ! excited macam biasa :) . dia datang sebab apa . aku tak berapa nak sure laaa -.-! .

setiap kali beliau and her son and daughter datang sini . aku mesti akan pakai laptop dia . kadang kadang tue , aku rasa bersalah jugakkk . yelaaa , sedap sedap kau jeaaa pakai laptop orang . ismah teruk *dushh dushh . sekarang jea pun , aku tengah pakai pada pukul 4:45 pagi . woaahhh , tak maluunyee ismahhh *kebaboommm !

ehhh , resultt dah nak dekattt laaa . aku pun dah naik cuakk dah nieee . aku dah buat deal dah dengan ibu aku . kalau 8A , satuuuuu DSLR . kalau luluss takde gagal , dapat mp3 . hahhh , tu yang aku suka tue . tapi , kalau ibu ada duit , cepatt sikit aku dapat . kalau ibu takde duit . lambat lahh aku dapat . tapi takpeee lahh . aku tak kisahhh , janji ada :)