Wednesday, 29 December 2010

result PMR :'(

assalamualaikum and salam satu malaysia to all readers :)

heyy , nampaknyaa dah lama aku takk post entry baru , kan kan ? banyak gilaa dah storyy aku simpan nie . berbakul ! HAHA :P . okay okayyy , entry kali nie aku nak story pasal result aku lahhh . cite sedih nie , cepat cepat ambik tisu :P . macam niee , masa semua orang kecohh result 28 dis . aku dah suka dahh , yelaa boleh lahh aku pergi ambik . then , aku dengan ibu aku pun pergi lah beli tiket balik kampung , dan bas kitaorang bertolak pada 23 dis pukul 9 pagi . tiba tiba , dengar radio , result PMR betul betul masa aku naik bas , 23 dis . adoiii , masa tu aku nak nak nangis jea doe rasanyaa , tak dapat ambik result macam orang lain . then , ibu aku cakap . takpelahhh , kau ambik hari isnin 27 dis .  so , aku jelahh yang ambik result 27 dis , tak dapat jumpa member lain , ishkkkk :'( . then , dah empat hari dekat kampung . hari isnin aku datang laa pejabat sekolahh ambik resultt . tapi bukan aku yang ambik , adik aku yang ambik . aku tak tengok langsung result aku tue sampai lahh dekat rumahh , ibu aku cakap A nya * jea dik , *B dengan *C . ishh ishhh , ibu niee . kantoi kan kenapa ? adik nak tengok sendiri .

hermm , tapi takpelahhh . dah usaha aku banyak tuee . banyakk tu jugakk laa yang aku dapat :) . dan kepada member member yang dapat straight A , 6A dengan 5A tuee . aku ucapkan tahniahh lahh dekat korangg . aku bangga jadi kawan korangg :D