Sunday, 16 January 2011

NAMD .

assalamualaikum and salam satu malaysia to all readers :)

haihhh , suka lahh aku nak berblog . mentang mentangg abang aku free class , bawakk balikk laptoppp , HAHA . okay okayyy , entry kali niee aku nak cerita pasal seorangg sahabatt yangg aku baru nak kenal kenall tahun nie --' . beliau adalahhh , NUR AMALINA MOHD DAHLAN a.k.a AMAL . okayy , actually . kteorang langsung tak kamchingg . tapi entahh kenapa , tahun nie baru macam nak kenal kenall en . aku pun tak pahamm , mulaa tue of course laa dari facebook . comment comment status masing masingg , wall-ing semuaa kann . then , kebetulann 2011 nie aku class sama dengan dia ; 4 Zamrud .

kteorangg punn bertegurr , actually kau bestt kottt , HAHA . baru nak berkenal kenall niee , tiba tiba dapat khabar amal nak blahh ke smv bulan tiga nanti , aku pun rilkess jelaa . sekali latest news , amal cakap dia nak blahh next week . haihhh , tiba tiba aku rasa sedih . rasa macam hilangg kawann , haiyaaa --' . padahall baru jeaa nak kenal kenall kottt . emm , tapelahh amall . kau move smv punn sebab nak belajarr aite ? tapeee , aku doakann kauu . semoga semuanyaa baik baikk saja di sana nanti , okayyy ? aminnn :)



take care . andd , all the best dekattt sanaa ! :D

*kalau kau blahh bulan tiga kann , maybe kita dah bole jadi kawan yang agakk rapattt . maybee ? :P