Saturday, 15 January 2011

saya sakitt :(

assalamualaikum and salam satu malaysia to all readers :)

heyy peeps ! ouhhh , lamaa gilakk sudahh tidak update blogg tercintaa  . ehhh , korangg takpayahh terkezutt sangatt pasal title entry kali nie . em , just nak cerita bout my health . hari jumaat hari tue , aku batukk batukk . memangg dah batuk sejakk hari khamis lagi . jumaat pagi tue nak pergi sekolahh , aku cakap dengann ibu . aku taknakk pergi sekolahh sebab takk sedapp badan . ibu aku cakapp , alahh pergi jeaa . aku pun pergi lahh sekolahh macam biasaa . then , dekatt sekolahh , dua masa before rehatt . aku mulaa rasa batukk aku tue dahh makin terukk . agak agakk satu kelass bole dengar laa . thenn , aku ajakk muna temann aku pergi bilikk kesihatan , sebab aku tak bole nak concentrate punn dekatt dalam kelass . then , pergilahh bilikk kesihatann .

sampaii jea dekatt bilik kesihatan , cikgu rozita suruh pergi jumpa ayu bagitau bad news dekatt dia . aku dengan muna pun pergilahh cari ayu dekat 4 Intan di tingkat tiga . mula mula muna cakap aku tak payahh ikut sebab takutt takk laratt . tapi aku nakk ikut jugakk sebab nak jumpa ayuu , aku tau ayu niee jeniss hati senangg luluhh , cehh ayatt aku :P sampaii tingkatt tiga jeaa , aku susahh gila nak inhale . rasa macam nak mati --' . tengok tengok , 4 Intan tade dalam kelas , diaorang dekat lab . aiyooo , lagilaa aku rasa nak mati . pergilaa lab , sekali tiba tiba aku nampakk cikgu rozita dah bagitau sendiri bad news tue dekat ayu , bapakk lahhh . aku rasa macam ; wataffaakkk ! aku dahh rasa separuh nyawa hilangg dah niee .

habis semua tuee , aku duduk bilikk kesihatan . lepas rehatt , aku naikk kelas . time sivik , cikgu mardiana . wehh , time nie best gilaa , tapi malangnyaa . aku tak sihattt , cikgu cakapp nak dengarr ceramahh nie dari ijatt . dengar lahh si ijatt nie berceramahh , gampangg lawakk lahh shialll XD . tapi aku gelakk jea pun dah rasa mati lagii . ouhh , btw before cikgu mardiana masukk kelass , aku dengan muna pergi public phone , call ibu . thenn , lepas ijatt dah habiss ceramahh , akakk aku datangg ambikk aku bawakk balikk . ingtkann balikk jalan kaki , rupanyaa naikk kereta mekk non , heee :) terima kasihh mek non .

dekatt rumahh , aku tak dapatt nak layan cousin aku macam selalu . sebab aku tak sihatt laa deyyy . thenn , ibu aku cakapp kau nie semput dik . lepass cousin aku berangkatt pulangg , alongg pun hantar aku ke klinik seksyen tujuh ditemani ibuu  sampaii kat sana ambik no. giliran ; 1302 . hahh , ingatt lagi wehhh :D then , jumpa doctor dekatt bilikk enam . then doctor kata , pergi bilik 13 takk silapp aku untukk sedutt gas . mak aihhh , rasa macam sedutt air garamm doe -.- . HAHA

then , dah habiss semua . doctor cakapp , aku niee kena rajin exercise semuaa . okayyy , aku pun angguk angguk jeaa :P habiss semuaa , pergi lahh counter farmasi ambik ubatt . akakk kat counter farmasi tu pun baca lahh nama aku dekatt satu kertas nie ; ismaill bin , pastu ibu aku celahh ; eh , ismail ? ismah lahh . akakk tu balas ; ehh , ni tulis bin , pastu ibu aku pergi bantaii gelakk sebab akakk tue baca nama aku ismaill , apalahh ibu niee ==' .

aku pun dapat lahh , ubatt 3 guni . HAHAHA . tadelahhh , gurauu . emm , so aku kenalahh makan ubatt , rajin exercise semuaa . haihhh , anywayyy thankss to munaa . cause tolong aku pergi sana sini :) sayangg kau , HAHA .

doakann , semogaa aku tak kenaa macam niee lagi lahh yee ? penatt ouhh nak bernafas dengann baikkk , okayy lahh . panjangg berjeler dah aku type*almaklumlahh . okayyy , bye byee readerss  wait for my new entry , okayyy ? :D