Sunday, 20 February 2011

Jelajah ABPBH 2010 :)

assalamualaikum and salam satu malaysia to all readers :)

12.2.2011
ibu : adik , kau nak pergi tengok Shahiezy Sam takk ?
aku : nak nak ! >.<'
ibu : kau pergilahh SACC next week .
aku : warghhh , seriously bolee ?
ibu : pergilahh dengan farzanahh kee .

19.2.2011

text atie , farzanah , shahirahh and anis .
aku : wehh , kau free tak esok ?
zana , shera , anis : .... (tak reply)
atie : dia tak reply cause aku salah numb --'.

then aku call shera ajak g sacc . aku call zana tak dapat -..- . anis cakap dia demam , takdapat nak follow . jipa aku hantar wall post dekat dia cakap dia tak bolee pergi cause nak siapkan hw . at last , aku pergi sacc dengan shera and as je , as tu shera yang ajakk .

20.2.2011

dengan excited nyaa bersiap nak tengok SHAHIEZY SAM ! haha , pukul 2 lebih angah hantar aku , as dengan shera pergi sacc . masuk masuk sacc dengar suara Kak Engku . but , kiteorang terus jalan keluar pergi Big Apple beli Donuts :D then pergi KOMPLEKS beli air . lepas dah beli tue semua , as bagi suggestion pergi Tasik , lepak makan dekat sana . then kiteorang pun melantak Donuts dekat sana . lepas dah habis makan , pergi PAS window shopping then karaoke . boleh pulakk time dekat PAS kasut aku putus --'. lepas dah karaoke , balik semula ke sacc . dalam pukul 5 macam tue . sampai je sacc tengok gila dah ramai orangg . kiteorangg pun panjat laa sampai tingkat empat . dapat lahh tengokk jugakk -..- . mula mula tengok Fara Fauzana , AG and Kieran . woahhh ! tak nampakk -____-' . HAHA , thenn ramai lahh artis naik pentas . Rabbani pun ada . suara mantapp babe ! :D 6ixth Sense pun ada wehhh :)

tengok punya tengok , sekali dah pukul enam . its time to BALIKK , haiyyaa . kiteorang pun turun dekat tingkat satu . usharr artiss , sekali diaorang turun pentas diaorang lalu sebelah kiteorangg wehhh ! shera dapat salam dengan Fizz Fairuz , as dapat urut bahu Zizan Raja Lawakk . aku ? dapat tengokk jee :D sebabb aku penyegann , HAHA . excited gilaa ahh time tuee , sampai jerit pun tak ingat ibu ayahh :P heehe . balik sempat lagi beli Donuts lagi , heee :D tapi malangg betul --'. tak dapat jumpa SHAHIEZY SAM :'( huaaaa~ tapi takpelahh , janji dapat tengokk Fizz Fairuzz :'D k bhaiiii !!