Thursday, 17 March 2011

Hikayat Merong Mahawangsa :D

assalamualaikum and salam satu malaysia to all readers :)

wow woww (!) jangan gelojoh sangat bukakk belog i nie . HAHA*perasan em , korang semua tau kan cerita Hikayat Merong Mahawangsa (HMM) nie ? okayy dah tau ? takpayahh cerita laa , bhaiii (!) ehehee , gurau gurauu :P hmmp , semua orang tau hari rabu ticket wayang murah en ? maka dengan itu , semalam aku pergi tengok movie dengan member atas kebenaran ibu aku serta merta buat pertama kalinyaa :D

izzati banyak kali text si shera suruh cepat siap , biar dia dapat tunggu bus then naik bus yang sama dengan kitaorangg . aku pun tengah tunggu shera siap . tiba tiba bapakk dia call suruh siap cepatt . aku cakap laa dengan shera , pahal bapak kau suruh siap cepat ? then shera cakap , bapak aku hantar sampai ktm . aku like : WTFood ? -. .- wehh , bagitau laa zatie , kesian dia doe tak dapat naikk bus nanti . then shera gelak gelak dia cakap : haa , kau laa bagitau dia . shera masa tue tengah kabut gilaa siap siap . aku pun bagitau laa zatie . zatie bukan main marah weyy . cuak jugak aku . then aku dengan shera dah sampai ktm , tunggu zatie . bapak lama la shiall . dia dah text macam macam dah : korang have fun laa dekat sana , maybe bus sampai pukul 12 . bla blaa semua . then , 20 minit kemudian zatie text cakap dia dah naik bus . aku dengan shera dah ALHAMDULILLAH , SYUKUR semua .

zatie sampai ktm , bukan main masam taknak senyum sikit pun , haihh --'. then aku dapat pujukk dia . kitaorang pun naik train . turun dekat subang . nasib kiteorang baik doe , turun je train , ada bus pergi sunway tengah tunggu . apalagi , naik jelaa . dalam bus tue , bapakk ahh sesakk gila gilaa . aku , zatie dengan shera memang dah tak selesa . dengan lelaki nyaa lagi . eyuwww (!)*over ouhh , fyi jipa dah pergi sunway dulu dengan papa . anis pulakk , dah gerak awal dengan budak 18 . and fyi lagi , jipa TAKDE APA APA dengan papa okayy ? --'. kalau ada , aku TAK redhaa , HAHA XD

sampai dekat sunway , jumpa jipa dekat Burger King . then gerak pergi tengok movie . gilaa best doe cerita tuee . sumpahh wa cakap lu :D memang thums up untuk KRU studios and Yusry Abd Halim :)*harap eja betul . dekat dalam uh , boleh pulakk budak budak row belakang plus shera gelak tengok cerita HMM tue . aku pun ada gelakk , tapi takde laa over mana :P HAHA then , lepas Merong dapat bunuh yang botak uh , semua tepuk tangann . aku : weyyy , perlu ke tepukk -. .- tapi memangg best ahh .

dah habis tengok semua , windows shopping laa dekat sunway piramid uh . makan makan semua , beli OREO MCFLURRY lagi :D nyum nyummm . then , balik . keluar je dari sunway , ada bus pergi ktm subang tengah tunggu . perghh , nasib memang baik gila doee :D then , naik lahh . nasib bus ni tak sesak macam masa datang tadi :) dah sampai tunggu train , bapakk lama . lagi 15 minit nak pukul 7 malam . train pun sampaii . berpusu-pusu naikk , perghhh . sesak gilaa wehh , panas , busuk semua ada . eyuww gilaa . dah sampai ktm 19 , kitaorang turun , semua mengeluh panjang . HAHA dah sampai tue , ada bus rapid tengah tunggu lagi . tapi tak jadi naik sebab tunggu anis . dia terlepas train . anis dah sampai , tunggu lahh bus sampai nak dekat 8 malam weyyy . bapakk ahh , tak pernah aku keluar balik sampai malam malam macam uh --'. 

bus rapid sampai , naik laa apa lagi ? -. .- sampai 24 , turun . balik jalan kaki dengan shera , damn penat kaki aku (!) then , ada pasar . aku pun cover laa lalu pasar . biar nampak macam baru balikk pasar :D bijakk takk ? HAHA :P then sampai rumahh , tak kena bebel pun XD ibu suruh pergi pasar dengan lala , lagilahhh rasa macam nak mati . penat gilaa weyyy . anak yang baik en ? aku pun pergilahh pasarr .

fuhhh , penat tengkuk aku menaip nie . lenguhhh . yelaa , nak lepas geram dah lama tak update panjang panjang X) hmmpp , thankss baca entry kali niee . panjang gila nie , en ? okay okayyy , aku lapar nak makan . hee , bhaii readerss