Sunday, 13 March 2011

Kejohanan Hari Sukan (?) Kali Ke-8 :D

assalamualaikum and salam satu malaysia to all readers :)


pada hari khamis yang lepas , SMKS 24(2) telah melangsungkan kejohanan hari sukan kali ke-8 di stadium panasonic seksyen 21 shah alam *wehh , ayat nak formal jeaa -..- HAHA . emm , aku komander nie . untuk Puteri Islam lahh --'. semangat gilaa wehh . bangun pagi pukul 6 . mak aihhh , bapak pagi gilaa lahh doe . sampai sekolah pukul 6.40 , errr memang aku lambat siap . apahal ? :P kelam kabut lari lari pergi kelas 1 berlian . diaorang semua tgh sibuk siap siap . ada yang takde lencana lahh apalahh . wehhh , malas gila nak story from A to Z . okaylahhh , meh bagi ringkas mehh .


perbarisan unit beruniform :


5. Puteri Islam *wohoo , kalahh !
4. PBSM *elehh , sikit je lagi nak pecut korang lahh
3. Kadet Polis *macam tahun lepas jugak
2. KRS *haha , numb dua 
1. Kadet Bomba *pergi mati -..-


okayyy , actually kan korangg . ramai cikgu cakap , Puteri Islam tahun nie dah maju sikit . smart daripada tahun tahun lepas , chehhh BANGGA wehh guaaa hidung kembang :B tapi ramai schoolmates cakap , Puteri Islam lepas hormat ke kanan , berterabur . yeahhh , i admit it --'.


but , to all Geng Kawad Puteri Islam , korangg terbaik derkk . aku bangga gilaa dengan korangg . teruskan perjuangan menaikkan nama PUTERI ISLAM , jangan pandang kitaorang takde mata ! kitaorang jugak boleh juara !!