Monday, 14 March 2011

One Happy Story :D

assalamualaikum and salam satu malaysia to all readers :)

hey heyy , you youu . i have a story to tell :D this is bout yesterday . *wehh , jangan speaking sangat . dah lahh berterabur -. .- HAHA semalam zatie call aku .

aku : hello ?
zatie : boleh bercakap dengan . . . (tak habis cakap aku dah cut)
aku : ha , haa yee . (dah paham apa yang zatie nak cakap)
zatie : wehh ismah , aku nak ajak kau pergi tengok movie nie .
aku : hah ? bila ?
zatie : rabu nie laa , ticket murah sikit .
aku : dekat mana ? siapa lagi pergi ?
zatie : dekat sunwayy ahh , anis , jipa dengan aina pergi .
aku : jipa ?! (perbualan seterusnya di rahsiakan)
zatie : kau boleh pergi tak nie ?
aku : em , kejap nanti aku tanya mak aku lahh .
(ibu sedang tidur , tiba tiba . . .)
ibu : hahh , pergilahh pergi .
aku : hah ? serious ?
(pergilahhh)
zatie : boleh ke ?
aku : bolehh , mak aku bagi ! (terlompat lompat and terjerit jerit macam orang gila --'.)
zatie : okayyy , jumpa rabu nanti ehh .
(aku sambung lompat weyyy , YEAAA YAYYY !!)
aku : tengok cerita apa ?
zatie : HIKAYAT MERONG MAHAWANGSA .
aku : (lompat lagi) HAHA .

first time mak aku setuju macam tue jee weyyy , gilaa happy aku :D