Saturday, 28 May 2011

baca kalau nak tahu :P

assalamualaikum and salam satu malaysia to all reader :)

wohooo , ni nak bagitau niee . computer aku dah elok , so apalagi ? online puas-2 lhaa sampai malam en ? HAHA :P memang aku online sampai malam malam pun macam dulu -.- hahh , tadi aku dengan siblings aku bergembira sakan kemas rumah sebab baktok nak datang , best tauu . kiteorang nyanyi lagu jembatan kenangan @ aishiteru ramai-2 , best gilaa kott :D kau ada ? takde enn :P

korang tau takk game Plants Vs Zombie ? mestilahh tahu , kan kann ? nie nak cakapp , aku baru tahu game tu . so nie nak habiskan lahh nie , HAHA . semua nie gara-2 si shera lhaaa -.- wohooo , tadi tau nak type apa . sekarang semua dah lost , sh*t ! grrrrr . hahh , sekarang niee banyak gilaa movie best kan korang ? jom cuti lepak sunway , tak pun bukit raja tengok movie ! wohooo , *ckp macam byk duit -. .- HAHA

kayy , nie cerita sedih pulakkk . mp3 aku hilang untuk kali yang ketiga . akak aku lhaa , time hantar dia dekat malacca hari tu aku tertinggal mp3 dekat bilik dia . then aku bg lhaa dia pakai . tiba-2 pagi tadi dia text mak aku dia cakap mp3 aku dah hilang kena curi , aku terus downn gilaa :( dahlaa banyakk lagu best dalam tu , hmmm . tapi takpee , akak aku cakap dia nak ganti dengan yang lebih elokkk ! :D suka sukaaa , heee .


heyy readers , selamat menjamu seleraa :D