Tuesday, 14 June 2011

Happy Entry :D

assalamualaikum and salam satu malaysia to all reader :)

hyee koranggg , kayy this night aku dapat kesempatan nak update blog . because my eldest bro pergi tengok movie dengan Angah and Abang Lang ( Mimie Kahar's Bro ) :D kayy , along pun dah bagi green light pakai lappy dia . so , saya dengan berbesar hati ingin mengupdate blog saya ye alongg :DD kenapa 'Happy Entry' ? cause , aku ada cerita best laa koranggg . excited niee nak cerita dekat pembaca setia  . kayy , korang ingatt tak post aku yang lepas-2 nak DSLR camera tu ? hah , ingat en ? ni tadi , aku balik sekolahh . then lepak laa dalam bilik . tiba-2 mak aku panggil cakap abang aku nak cakap something . then , aku pergi lahh bilik abang aku tanya dia apa dia ? then dia pun cakap lahh ;

ni dik , angah ada deal . ada orang nak swap Galaxy Tab angah dengan DSLR . Canon Eos 1000d , okayy takk ?  angah ingat nak bagi dekat kau lahh , sebab ni minat kau kann . angah nak tolong kau lahh ,

alahaii , terharunyaa aku :') dalam terharu tu , ada jugak excited nyaa . then aku berpikir panjang mengenai 1000d itu . aku cek laa dia punyaa details semua , cek punya cek . 1000d tak bolehh buat video , aku just like WTH , MANN ! megapixels pun 10.1 mega jee , lagi lopek daripada 1100d -.- ishh , aku dah rasa macam segan laa kan nak pakai , sebab member aku pakai semua power-2 , sampai dekat aku ? haihhhhhh -. .- then aku pun berpikir banyak kali , siap tanya pendapat jipa lagi , tanya harga NEW DSLR lagi dekat izzati and amir semua . last-2 , jipa cakap ambik jelaa . daripada aku nak kena tunggu lagi bertahun . aku pikir pun , "hmm , betul jugak cakap kawan aku sorang nie" . then , aku buat keputusan okayy nak ambik camera tu . kena bayar bulan-2 dengan abang aku . habis aku , pokaii -.- HAHA .

excited gilaa nie woo , boleh laa lepas nie lepak dengan member tak rasa kekurangan en ? hihi :P deal abang aku ni esok pagi , tu yang kena confirm tu malam nie . WOHOOO , tak sabarnyaaa esokk >.< dan di kesempatan ini , ismah ingin mengucapkan bebanyak terima kasih kepada abangnyaa yang sangatt baik sanggup korbankan modal ,

Angahhh , Alonggg , Terima Kasih Yang Tak Terhingga . Dalam Tak Suka Adik Dekat Korang Pun , Mesti Ada Rasa Sayang . Yelaa , Hubungan Kita Kan Dah Macam air dicincang tidak akan putus :D SARANG HAE , Angah ( imran ) and Along ( idris ) 

 k , byee korangg . thanks sesangat sebab sudi baca , ILOVEYOUALL :*