Monday, 20 June 2011

24/7 bersama 1000d saya :D

assalamualaikum and salam satu malaysia to all reader :)

hey heyyy , you know what ? first day aku dengan Canon EOS 1000d , aku dahh tangkap gambar sebanyakk hampir 150 gambar -.- yelaa , orang panggil hari excited . biasa laa kann XD thenn sana sini aku gendong camera tu , yelaa sayanggg tauu . bukan senang nak dapatt :) tapi susahh laa kalau ada orangg BATAK sangat nie sampai nak buat camera aku tu jadi harta sendiri , TAK BERAGAK laa kau minahh . grrrrr -. .- tahu laa kau first time pegangg , tapi agak-2 laa sikit . kita dah laa baru kawann , bagi adab sikit yee . orang lain pegangg aku takde nak kisah sangatt , tapi kalau kau pegangg . rasa macam nak haram kan jee *teruk aku nie --'.

weyyy , aku bukan apa . camera tu aku beli pakai duit sendiri , kalau apa apa hal aku yang tanggung tauu . kau ? buad dunno goyangg bontott , hahh bolehh jalannnnn ! dah laa aku kumpul duit sampai sanggup berlaparrr *gru gruuu , memang lahh aku kedekut . apa ? kau tak pernah beli benda berharga pakai duit sendiri eh ? OHHHH , patutlahhh tak pandai nak paham perasaan oranggg . huhhh , gerammmm nie .


terima kasih SHIRO , FAZ ZANA and ETTIE sebab sudi jadi model akuu :D