Saturday, 27 August 2011

4ZMRD ♥

assalamualaikum and salam satu malaysia to all reader :)

halllooooooooooo my dear reader . kayy , nak lahh story sikit en pasal classmates aku yang comel comel , cantik cantik , handsome handsome , kacak kacak semua nie ^^. ecehhh , diaorang memang comel , cantik , handsome and kacak Okayy ? heee , araso . firstly , semalam hari jumaat ada Majlis Khatam Al-Quran dekat sekolah aku , aku tak dapat nak join member member aku lepak cause aku dapat sumbangan , so naik pentas laa kann :D then , aku ada bawak camera . aku amanahkan ettie untuk pegang camera aku . so , dia and scha eira bantai lahh tangkap gambar merepek repek . HAHA

kayy , aku skip cerita . dalam class , Ouhhh Goshhhh . sumpahh best gilaa sebab langsung tak belajar . yelaaa , last sekolahh sebelum cuti raya , siapa yang nak belajar kan ? HAHA , aku kann bawak camera . so , apalagi laa kann . sampai dua album dalam fb aku gambar semalam je --'. bythewayy , alang alang korang dah baca nie , aku nak bagitau sikit lahhh kann .

aku , ieysismahh nak korang semua 4ZMRDians tahu yang aku sekarangg memang dah sayang gilaa dekat korang expecially , Husnul and atin . sumpahh cakap , setiap pagi aku pikir datang sekolahh nak belajar , gelak ketawa , nangis , kecoh dengan koranggg . yes , dulu memang aku like benci gilaa duduk dalam class . but now , when aku dah datang sekolahh rasa macam taknak balikk pun ada . sebab apa ? sebab korang best gila , korang awesome , and segalanyaaa . so , friends .

aku sayang koranggg , aku taknak hilang korang . sekarang nie musim orang balik raya , aku nak korang take care . semoga sampai kampung dengan selamat dan balik ke shah alam dengan keadaan selamat jugakk . aku nak , takde sorang punn yang tinggal , aku taknak baca pasal korang dalam newspaper , and aku taknakk ada buah hati aku yang hilang jari , tangan , kaki , kepala dan etc . kalau ada , aku menangis 3 jam tak henti , tahu takk ? .

kay readers and bloggers , terima kasih kerana sudi menjengah blog saya :) saya nak ambil kesempatan ini untuk mengucapkan ,


SELAMAT HARI RAYA , MAAF ZAHIR DAN BATIN . 




 lotsoflove , ieysismahh :)