Saturday 19 May 2012

'Fairytales' Do Come True :') READ THIS !


assalamualaikum and salam satu malaysia to all reader :)

hey awak awak semuaa ^^ eh , aku rasa kan . start from entry ni , aku nak bahasakan diri aku sebagai 'saya' . well , aku rasa dah tiba masanya aku jadi lebih bersopan dengan pembaca sekalian , kan ? :D k , saya nak cerita sikit dekat awak awak semua pasal satu love story yang sangat touched , happy , 'dream comes true' and apa apa je yang berkaitan dengan BAHAGIA . macam ni , actually saya tengah boring boring carilah shawl tutorial dekat youtube , then saya ada terjumpa satu tutorial video ni .


oh my ! bagi saya video ni gedik okayy . then saya ada tengok lagi satu tutorial video




masa saya tengok video yang second nih , bagi saya girl dalam video tu sangat sangat comel dan manis orangnya :D then saya baca top comments and komen komen yang lain sekali . then saya ada terbaca satu komen ni dan saya tertarik dengan komen tu , seriously (Y) dalam hati saya rasa macam ; dah kahwin dah dia ni ? then saya bukak lahh channel si youtuber yang buat shawl tutorial tadi , then saya terkejut sebab saya ada nampak video propose yang paling sweet saya pernah tengok ada dekat channel dia . then saya scroll bawah bawah , rupanya video yang pertama saya tengok tu adalah orang yang sama dengan dekat video tutorial yang kedua .

then saya terus like ; Ya Allah , dah kahwin ? rasanya macam hari tu je baru tengok video yang suami dia propose dia pakai gambar gambar dekat DSLR camera . auwhhh , so sweet you knoww :D then , saya bukak lagi video video yang lain . adalah satu video ni saya bukak , dia buat jalan cerita dari mula suami dia propose dia sampai dia dah kahwin semua , then sampai satu part yang abah dia cakap ; "Abah serahkan awak dekat soffian" , Oh ya Allah ! saya terus menangisss sampai habis video tu . masyaAllah , betapa tersentuh nye hati ku ini :'/ *sobsobs . saya taktau kenapa saya menangis , mungkin sebab saya pun inginkan jalan cerita cinta yang sama dengan kak dena ni :') haaa , nak tengok video love story kak dena ? nahh tengok ni ! :D



haaa , dah tengok ? sosuwwwiiiitttt kan kan ? >.< hmmm , kalau kak dena baca entry ni . saya nak ucapkan

SEMOGA IKATAN PERKAHWINAN KAK DENA KEKAL SAMPAI KE SYURGA , SEMOGA KAK DENA DAN ABANG SOFFIAN BERBAHAGIA SELALU SEHINGGA KE ANAK CUCU :')


بارك الله لكما وبارك عليكما وجمع بينكما في خير


k lah korang semua . sampai dekat sini je entry blog saya kali ni ! bagi yang dah pernah baca tu , i'm so sorry sebab sebenarnya yang sebelum ni tak habis update lagi , tergendala sebab masa update tu dah malam sangat . so , publish jelahh . HOHO , sorry :P k lah , jumpa lagi dalam entry yang seterusnya ! annyeong , sayonara and adios ! Assalamualaikum warrahmatullah hiwabarukatuh :)