Saturday 28 December 2013

Supernatural

Assalamualaikum.



Wuhuuu, it's 5:28AM now and i'm still wide awake O.o hihiks. Macam biasa bro, masa yang sesuai untuk update blog :3 Hmmmm, mesti korang tertanya apa lahh si semah ni buat pukul 5 pagi tak tidur lagi. Kan? :P Hmmm well, actually since dah ada laptop ni aku rajin nak geledah laptop aku -.- hihi. Sekarang ni pun tengah sibuk upload Supernatural :D Yelahh, it's a series horror drama! (emm kot, hihi)

Alahhh, my sister sebenarnya dah ada season 1, 5, 6, 7 and 8. So, disebabkan aku ni nak tengok balik dari mula. So, aku download lah season yang lain lain tu. season 2 aku dah download. So, tadi aku download season 3 and 4 jelahhh () . Emm, cuma aku sibuk cari and setting subtitle untuk season 2, 3 and 4 ni lahh. Haihhh, season 2 paling leceh wehh -.- blerghhhhh!

*auww ada pulak keluar suara So Ji Sub dalam random playlist ni :3 

Okayyyyy sorry iklan jap. uhuk! Emmm dah lama dah aku layan Supernatural ni sebenarnya. Since aku form 2 KOT. i'm not sure. Maybe sebelum tu lagi, entah. Yang pasti, dah lama layan. Kakak aku lahh yang bawak pengaruh --' hahah. Emmm and time aku tengok tu aku tak berapa faham. Biasalahhh, bebudak lagi wehh. HAHAHAHA

That's why sekarang aku nak tengok balik dari mula. Season 1 dah khatam. 8 season lagi -.- haihhhh fighting!! :)

So, tak best lahhh update new post without any picture on it kan? ahahaha. Okay, so here we go;


Jensen Ackles as Dean Winchester 


Sam and Dean Winchester


auwhhh, they're so cute as a brothers  (season 1 & 2)


they love each other and ready to die to safe each other's life :')


auwhhh, I love this! 


He's a great actor and he's adorable 


LAST BUT NOT LEAST



You're awesome, reader. Stay tuned. Will update soon ()



Writen by,
Ieysismahh.